مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:302021-12-30سياسي

پیام 9 دی، توجه دولت به ظرفیت های مردمی بود 


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:  9 دی این پیام را به مسئولان داد که اگر به مردم و جوانان و ظرفیت های داخلی تکیه کنند می توان تمام مشکلات را حل کرد و با دست خالی بر دشمن پیروز شد، - پیام حماسه نهم دی این است که رییس جمهور و دولت مردمی و انقلابی، بر جوانان این کشور تکیه کنند.

  حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در تجمع 9 دی مردم قزوین که امروز نهم دی 1400 در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، تصریح کرد: قزوین مهد دانش و بصیرت است و مردم آن همواره پیشتاز بودند، حضور شهید رجایی و سید آزادگان در این دیار نیز گواه این امر است.

وی با اشاره به انواع جهاد، افزود: جهاد انواع مختلفی دارد، یکی از انواع آن جهاد تبیین است، ائمه نیز در زندگی خود اغلب جهاد عملی را در پیش گرفتند، حضرت زهرا (س) در کنار مبارزات پیامبر و بعد از رحلت او برای دستیابی به حکومت و زینب کبری (س) در کنار حضور در جهاد نظامی و بعد از حادثه تاریخی عاشورا جهاد تبیین را در پیش گرفتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: حضور گسترده مردم نیز ناشی از جهاد تبیین است، از آغاز رحلت پیامبر تا 260 هجری ائمه یک مبارزه جدی برای مبارزه سیاسی و دستیابی به قدرت و حکومت داشتند، این مبارزات مستمر 250 ساله ادامه داشت و در ادامه آن علمای راستین در بهمن 57 به پیروزی رسیدند و انقلاب اسلامی رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام 9 دی، توجه دولت به ظرفیت های مردمی بود 

پیام 9 دی، توجه دولت به ظرفیت های مردمی بود